اینام سری دوم سوتی ها:
آره این سی دی هامران کومن خیلی باحاله!!!(هومن کامران)
من ماه آبان رو خیلی دوست دارم , کلا من ماه های زمستون رو دوست دارم!
پلترون!!
میام عین سگ میزنمتون صدا بدین!!!(میام مزنمتون عین سگ صدا بدین!)
روتو جمع کن,اتاقتم کم کن!( اتاقتو جمع کن روتم کم کن!)
هامرون,کورمن(همون اولی!!!)

آخه چی بنویسم وقتی خبری نیست!!!

در این مواقع " سایپا یدک" به کمک آدم میاد!!!

حالا که میخوایم غیبتشو بکنیم بذار یه ذره تبلیغشم بکنیم!!

سایپا ,زیبا ,جادار, مطمئن  از هر نظر !!!امیدواریم هر خانواده ی ایرانی حداقل یکی از محصولات سایپا را داشته باشد!!!

سایپا: کم قدرت,پرمصرف!!!!موتور فول انجکتوری!!.....

خب بذارین محصولات سایپا رو معرفی کنم!!!!

پراید:اینو نسبت میدیم به نیلو مکار!!چون تا تقی به توقی میشه یه جاش درد میگیره!!

پژو آردی(مخصوصا سبز):اینم نسبت میدیم به مری جذبه به 2 علت یکی این که این خودش کم جواده سبزم میپوشه میشه سید جواد! دوم اینکه ضد حاله!!!!
زانتیا و ماکسیما:اینو به ثنا و مامانش نسبت میدیم چون توی پیاده روی ها این قدر تند میرن که هیچ کس به گرد پاشونم نمیرسه!!!

خب باید بگم که یه شرکت دیگه هم هست به اسم ایران خودرو!!

با سایپا رقیبه دیگه !!این شرکت حاصل دست رنج سالها تلاش من و پریاست!!!

هم محصولاتمون بهتره قشنگ تره!!!هم اینکه جواد نیستیم!!!

206:اینو نسبت میدیم به مهسا جامعه کوچک(البته بلا نسبت) چون وقتی راه میره همش تیک آف میزنه!!!

پژو 405:اینم که مهدیس!!چون هر چی میزنیمش درو دیوار هیچ چیش نمیشه!!!

سمند:اینم که کیاناست,چون زیاد سوخت مصرف میکنه ولی بازدهیش کمه!!!

و خیلی محصولات دیگه که خودتونم میدونید!!

اینم بگم ما پشت همه ی خودرو هامون به اینگیلیسی مینویسیم ایران خودرو!!!ولی وای به روزی که آی آر اول یه ماشینی بکنه!!!!!فکر کن!!!!

فی امان الله باقی بمانید دست به گیرنده های خود نزنید

 

 

خداییش این یکی دیگه نوشتن داشت!!آقا از کجاش شروع کنم ؟!؟!؟!

چی بگم که این توکل اند حاله!!!بابا اندالمرام!!!مهدی!!!مارو کشتی!

بذارین از اراجیف گوییهاش پرهیز کنم برم سر اصل مطلب!!
نشسته بودیم ذیذیم یه زنه یه بستنی پرت کرد رو میزو رفت!!گفت بدینش آقای توکل!بعد ما هم هوار زدیم ااااااااااااااا!!!ما هم میخوایم اقای توکل !!بعد از چند لحظه دیدیم یکی از بچه های کلاس غیب شد!!بعد دیدیم یارو با یه کیسه پر بستنی برگشت !!!ما هم که استند بای بودیم مثه اینکه یکی موسمونو تکون داده باشه حظظظظ کردیم!!!!

بابا این توکل خیلی لارجه!!من دیگه در موردش مطلب خفن نمینویسم !!
توکل دوست داریم!توکل دیوونتیم!توکل خرابتیم!!

توکل ما ژنتیکی جاهل خواتیم!!بابا فیلتر سوزون کردی مارو!!توکل.....

بعدش "توکی"(توکل)به اف1 گفت :شمام برین به برادرتون بگین زورشون بگیره!!!

ولی من در عجبم پول اون همه بستنی رو از کجا آورده بود؟حتما پیرهن نمی خریده پولاشو جمع می کرده که مارو سورپرایز کنه!!!

به ما چه مهم اینه که خریده!!توکل جون ایشالله بیایم عروسیت جبران کنیم!!!