آخه چی بنویسم وقتی خبری نیست!!!

در این مواقع " سایپا یدک" به کمک آدم میاد!!!

حالا که میخوایم غیبتشو بکنیم بذار یه ذره تبلیغشم بکنیم!!

سایپا ,زیبا ,جادار, مطمئن  از هر نظر !!!امیدواریم هر خانواده ی ایرانی حداقل یکی از محصولات سایپا را داشته باشد!!!

سایپا: کم قدرت,پرمصرف!!!!موتور فول انجکتوری!!.....

خب بذارین محصولات سایپا رو معرفی کنم!!!!

پراید:اینو نسبت میدیم به نیلو مکار!!چون تا تقی به توقی میشه یه جاش درد میگیره!!

پژو آردی(مخصوصا سبز):اینم نسبت میدیم به مری جذبه به 2 علت یکی این که این خودش کم جواده سبزم میپوشه میشه سید جواد! دوم اینکه ضد حاله!!!!
زانتیا و ماکسیما:اینو به ثنا و مامانش نسبت میدیم چون توی پیاده روی ها این قدر تند میرن که هیچ کس به گرد پاشونم نمیرسه!!!

خب باید بگم که یه شرکت دیگه هم هست به اسم ایران خودرو!!

با سایپا رقیبه دیگه !!این شرکت حاصل دست رنج سالها تلاش من و پریاست!!!

هم محصولاتمون بهتره قشنگ تره!!!هم اینکه جواد نیستیم!!!

206:اینو نسبت میدیم به مهسا جامعه کوچک(البته بلا نسبت) چون وقتی راه میره همش تیک آف میزنه!!!

پژو 405:اینم که مهدیس!!چون هر چی میزنیمش درو دیوار هیچ چیش نمیشه!!!

سمند:اینم که کیاناست,چون زیاد سوخت مصرف میکنه ولی بازدهیش کمه!!!

و خیلی محصولات دیگه که خودتونم میدونید!!

اینم بگم ما پشت همه ی خودرو هامون به اینگیلیسی مینویسیم ایران خودرو!!!ولی وای به روزی که آی آر اول یه ماشینی بکنه!!!!!فکر کن!!!!

فی امان الله باقی بمانید دست به گیرنده های خود نزنید

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علاف یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 ب.ظ http://golshan.persianblog.com

بابا ایول من غضیه ی فرنازو دارم دنبال می کنم عین سریال خانوادست!!!

پیمان پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ب.ظ http://fighter-planes.persianblog.com

سلام... من اومدم یکم واسه اولین و آخرین وبلاگی که به تازگی ساختم تبلیغ کنم. یه سری به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید چیز با ارزشی می تونه براتون باشه اگه به صنایع هوایی علاقه دارید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد