لامروز دوشنبه،2آبان،متناسب با تولد هانی!)):

هانی جون سالروز تولدتو بهت تسلیت میگم غم آخرت باشه!

امروز آقای غروی با یه کت آبی زل سر کلاس ظاهر شد واقعا تق تق خنده بود،کلا 1 ساعت استراحت داد خب دختریم!خسته میشیم،مخمون نمی­کشه!هل میده!

امروز پگاه سرود ملی کلاس رو ساخت دیگه:

فاطی(5 بار)

فاطی جون بغلم کن!فاطی!جون به لبم کن!فاطی گلی به جماللللللت!!

خب طبق نمونه کامل کنید:

"سارا"متخلص به ساری

ساری ساری ساری ساری ساری!
ساری جون بغلم کن!ساری!جون به لبم کن!ساری گلی به جمالت...!

حالا با پگی!

بعدش فری(فرناز)

بعدشم پری(پریا)

نیلوفر شرمندتم واسه ی تو درنمیاد!قسمت نبود دیگه!به قسمت که اعتقاد داری؟این شعره که نشد ایشالله میخونی واسه دیوان حافظ!
امروز خانوم شیخ الاسلامی اومده میگه بچه ها!امروز شب قدره(الان این که این گفت یعنی چه؟)امشب هرچی از خدا بخواین میده ابواب الهی بازه درهای آسمونم گشوده شدن!و هر چی آرزو کنین خدا بهتون میده!
خااااااانوم!در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته!؟!؟!

تازه کلاس اف1 اینارم بردن نمایشگاه مارو نبردن !ما هم عقده ای شدیم رفتیم معتاد شدیم!!گرت و خاک کشیدیم!

همین!

نظرات 3 + ارسال نظر
بانمک دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
حالت چطوره؟
وبلاگت قشنگه
مخصوصا که برای همکلاسی های خودت هم شعر وسرود ملی میخوانی
نگاه بر ابر کردم ابر باریدن گرفت
نگاه بر یار کردم یار نالیدن گرفت
تکیه بر دیوار دادم خاک بر فرقم نشست
خاک بر فرقش نشیند آنکه یار از من گرفت
فعلا تا بعد
به من هم سر بزن خوشحال میشوم

وحید سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:54 ب.ظ

قشنگ مینویسی از قلمت خوشم می یاد (از کجا خریدی !!)
نه این که بخوام بهم سر بزنی اینو گفته باشم
موفق باشی

مرلین منسون سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.bad-metal.myblog.ir

دوست عزیز سلام ! من خیلی مذهبی نیستم. حتی سالهاست که تا اندازه ای شیطان گرا شدم .. اما هیچوقت دلیلی برای توهین به مذهب و یک دین رو نداشتم.... حتی اگر به اونها معتقد نبودم. تو توی یکی از پست هات یک تیپ احمقانه رو توصیف کردی و نوشتی شبیه زن امام جواد !!! نیست؟! خیلی دوست دارم دلیل این به سخره گرفتنت رو بدونم....البته اگر دلیلی وجود داشته باشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد