خب ادامه ی اون دفتره که میدادم بچه ها مینوشتن توش!:

صفحه16_بهترین کتابی که خوندین!؟

خودم:"گاهی دلم برای خودم تنگ میشود"

مامانم:"قلب سنگی"

مریم:"فاوست"

پگاه:کتاب چیه؟

اف1:"شازده کوچولو"

پریا:کتاب فارسی اول دبستان!(بابا اونو اگه خونده بودی که الآن پرفوسور بودی!)

هانی:نمی گم که به هیچ نویسنده و شاعری ظلم نکرده باشم!
آزاده:من اصلا کتاب نمیخونم!(این دیگه گفتن نداشت تابلوه)

فریمهر:در آخرین تصمیم گرفته شده اسمش...!معرفی شد!(حتما تصمیم کبری بوده!)

نیلو:...!
پریا2:...!

صفحه17_دوست دارین تو کودوم شهر و کشور زندگی کنین؟
خودم:برلین آلمان!

مامانم:اسپانیا_مادرید!

مریم:کانادا!(ایشالا با...؟!)

پگاه:تا به حال بهش فکر نکردم و الانم فکر کردنم نمیاد!

اف1:فرانسه!

پریا:ایالتbritish colombiaدر کانادا!

هانی:فعلا که جام خوبه،ملالی نیست جز دوری شما!

آزاده:فرانسرو ترجیح میدم!

ففرمهر:فرانسه!

پریا2:دونقوز آباد!

نیلو:U.S.A !چه سوالای جالبی میپرسی؟

 صفحه18_از چه تیپ دختری خوشتون میاد!؟
خودم:مثل خواهرم باشه!
مامانم:فقط مثل تو نباشه!

مریم:مثل یکی باشه ولی تو نمیشناسیش!
پگاه:منم مثل خواهرم باشه(من مخصوصا اولیو نوشتم پگاه خانوووم!)

اف1:راستش هنوز از تیپ هیچ دختری خوشم نیومده!

پریا:یه شلوار استرج قهوه ای و برمودا!با یه مانتوی سبز!با یه مقنعه ی نارنجی!با یه کیف آبی!با یه کفش صورتی!با یه جوراب زرد!(می گم تیپش آشناست!زن امام "جواد" نیست!؟)

هانی:دختری که زیادم شبیه دخترا نباشه!

آزاده:تیپ همه ی دخترا خوبه!(من از طرف همه ی پسرا جا داره که اینجا استفراغ میکنم!&-:)

ففرمهر:اصلا نمیدونم!
پریا2:نمیدونم...!
نیلو:میگم سوالای جالبی میپرسی!
صفحه ی 19_حالا از چه تیپ پسری خوشتون میاد؟!

خودم:فقط اینکه آدم باشه!عوض نشه!عوضیم نباشه!|:

مامنم:فهمیدم واسه چی گفتی!
مریم:چادری.

پگاه:مثل...باشه!

اف1:آخه چی میتونم بگم فقط:

What will itprofit you?what is that to you?what the odds?

پریا:ها...!؟؟مثل نمیدونم کی کی باشه!

هانی:از تیپ پسر شجاع خوشم میاد با اون سیب رو جیبش!

آزاده:اصلا پسراهم تیپ دارن؟(عزیزم دارن چشم بصیرت میخواد!)

ففرمهر:فقط به طرز لباس پوشیدنش اهمیت میدم!

پریل2:همین بالایی..!

نیلو:قبلا یه بار گفتم!

صفحه20_نظرتون در مورد من!فقط ننویسین ساده ای!
خودم:ساده نیستی!راه راهی!
مامانم:مار خوش خطی هستی!(اینجا ایهام داشت اگه فهمیدین چیو چی؟)

مریم:ساده ای!البته این طور نیست فقط چون گفته بودی ننویس نوشتم!
پگاه:خال خالی هستی!
اف1:گل گلی هستی!

پریا:باحالی!ازت خوشم میاد!

هانی:من کوچیک تر ازونم که در مورد شما نظر بدم مارمولک جونم!(اگه من مارمولکم با این قدم تو حتما تمساحی!)

آزاده:ازت خوشم میاد!باحالی!

ففرمهر:so cool!

پریا2:دختر خوب...!

نیلو:سارا....!(به جای نقطه چین فامیلیمو نوشته بود!)

همین!

صفحه آخرشم e-mailو امضاهاشون بود دیگه نمیشد بنویسم!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد