• یک دوست معمولی هیچگاه نمی تواند گریه تو را ببیند.
  • یک دوست واقعی شانه هایش از گریه تو تر خواهد بود
  • دوست معمولی اسم کوجک والدین تو را نمی داند.
  • دوست واقعی شاید تلفن آنها را جایی نوشته باشد.
  • دوست معمولی یک جعبه شکلات برای مهمانی تو می آورد.
  • دوست وافعی زودتر به کمک تو می آید و تا دیر وقت برای تمیز کردن می ماند.
  • دوست معمولی از دیر تماس گرفتن تو ناراحت می شود.
  • دوست واقعی می پرسد که چرا نتوانستی زودتر تماس بگیری.
  • دوست معمولی دوست دارد به مشکلات تو گوش دهد.
  • دوست واقعی سعی در حل آنها دارد.
  • دوست معمولی می پندارد که دوستی شما بعد از یک مرافعه تمام می شود.
  • دوست واقعی می داند که بعد از یک مرافعه دوستی شما محکم تر می شود.
  • یک دوست واقعی کسی است که وقتی همه تو را ترک کرده اند با تو می ماند.

 

(از وبلاگ ذهن بیدار)!!

اینو نوشتم که یه چیز نوشته باشم والا دوست واقعی اینجوریم دیگه خوب نیست خیلی فضوله!یعنی چی شماره تلفنای اقوام منو یه جا بنویسه!!

اف یکی قالب وبلاگی دید       پس آن را گرفت و زود پرید

ننوشت مطلبی در راهی        که در آن می نوشت سارایی

سارای خوش نویس وبلاگ ساز

رفت تو وبلاگ و  کرد آغاز

مطلب تو هست خوب و قشنگ

از بس که میخندیم میشیم فشنگ

اف یک آمد که کار کند

بزند سارا را ناکار کند

اما اف یک بسته بود خالی

سارا این وسط شده بود گل باقالی!

سارا مانده دست تنها

اف یکم از این وبلاگ شده منها!

(جمعو عشقه!!)

 

خیلی از دوستای من مرتبند ولی من نه!
خیلی از دوستای من عشق گلزار دارن ولی من نه!
خیلی از دوستای من وبلاگ ندارن ولی من نه!

خیلی از دوستای من جوادن ولی من نه!!

خیلی از دوستای من معتاد هری پاترن ولی من نه!
خیلی از دوستای من وقتی می خوان برن امتحان زبان بدن از زیر دیکشنری رد میشن ولی من نه!
خیلی از دوستای من نامردن ولی من نه!

خیلی از دوستای من سریع میرن سراغ اصل مطلب ولی من نه!
خیلی از دوستای من استقلالین ولی من نه!
خیلی از دوستای من کله پاچه دوست دارن ولی من نه!
خیلی از دوستای من بی.اف دارن ولی من نه!

خیلی از دوستای من خرخونند ولی من نه!
خیلی از دوستای من آرایش میکنن ولی من نه!
خیلی از دوستای من بلدن چشمک بزنن ولی من نه!
خیلی از دوستای من خیلی زود میگیرن ولی من نه!
خیلی از دوستای من خیلی بیحالن ولی من نه!

خیلی از دوستای من خیلی باحالن ولی من نه!
خیلی از دوستای من چند تا ساز با هم می زنن ولی من نه!
خیلی از دوستای من وقتی جو میگیردشون آب دهنشون راه میگره ولی من نه!
خیلی از دوستای من وقتی یه نمره ی 20 میگیرن 10 متر پرت میشن بالا ار خوشحالی ولی من نه!
و….

ولی تنها چیز مشترکی که منو دوستام داریم اینه که من همشونودوست دارن اونام همین طور!

(البته باید بگم که همه ی این" من" ها رو "ما" بخونید چون اف یکم پاره تن این وبلاگه دیگه!!)