دیشب همین جور نشسته بودم به هانی میگم ما فردا املا داریما!هانی یه چشم و ابرو اومده میگه:برو اون کتابتو بیار 2،3تا کلمه بگم ببینم بلدی!من بهش میگم بابا ول کن!میگه :نه! !تو فردا میری آبروی منو می بری!بیارش ببینم!آوردن کتاب همانا و آغاز فاجعه هم همانا!22 تا غلت 1 نمره ای داشتم شدم منفی دو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا بعضی از غلت هامو مینویسم،تا به باسوادی من بخندید: (البته درستشم تو پرانتز نوشتم!)

سجواندی(سجاوندی)_خلااساسی (خلاء اساسی)_به عبارتن

 

اخروی(بعبارة اخری)_ناحیه ی دهخوارگان(دهخارقان)_متعلم و

 

دردمند(متالٌم و دردمند)_اکنون و اجالتاً(عجالتا)_متزوقان

 

قدیم(متذوٌقان)_تلکف(تکلٌف)_التزاز ادبی(التذاذ ادبی)_تاثیر گداز(تاثیر

 

گذار)_خارقعلاده(خارق العاده)_اساتیری(اساطیری)_تٌضاد و تباق(تضادٌ و

 

طباق)_اشراف نوجبا(نجبا)_با شمشیر حمال(حمایل)_قهقه شدید(قهقهه

 

ی شدید)_قنایم فراوان(غنایم فراوان)_روزی و ارتزاغ(ارتزاق)_هدیه و

 

طلعت(هدیه و خلعت)_خوشبخت(خوش بخت)_زفت و لعیم(لییم)_گاو

 

ثمین(سمین)!
تازه آخرشم بهم نمره داده!یه منفی دو خوشگل پایینمشم نوشته:

آفرین عزیزم،غم آخرت باشه،تو نابغه ای ساراااااااااااااا!!

اونوقت اومدم به بابام میگم :بابا شدم منفی 2!!!

بابام میگه:ایول ایول!خیلی خوبه!ایول!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سما! دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ب.ظ http://sama.persianblog.com

عالی بود دیگه چی بگم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد