امروز یه دونه تست اجتماعی داشتیم!45 دقیقه هم وقت داشت!من که 40 دقیقشو سر این گذاشتم که جمله هارو واسه خودم ترجمه کنم!آخه نوشته حق طلبی را با ذکر ارزش بگویید!!شما فهمیدین؟!اگه فهمیدین چی خواسته بود به منم بگین!

زنگ تفریحم رفتیم پشت ساختمون بصرف رانی!وقتی که نبش جان کردیم،اونجا یه درختی هست هر چی می­خوریم پوستشو میذاریم رو اون!خیلی درخت لارجیه!من و پریا هم رفتیم گذاشتیمشون اون بالا بالا هاش (پیش خدا!)

بعد رفتیم همون گلاب به روم روت به دیوار (...)که مقنعه هامون رو درست کنیم  یهو زنگ خورد منم هول شدم فقط نمیدونم چه جوری رفتم سر کلاس سلی!بعد میبینم این سلی یه جوری نیگای من میکنه نگو من دکمه های مانتوم همش باز بوده!!((=

الآن همه بچه ها پریشونن!پریا که سرما خورده دستمال کاغذی حیف و میل می­کنه!پگاهم چون دفترش لاکی شده غمگینه!مریمم چون سلی امروز تحویلش نگرفته تو لکه!فری مهرم عزای زنگ بعد رو گرفته که اجتماعی داریم!منم که این نوک تو مدادنوکیم گیر کرده از این سوزنا ندارم درش بیارم!خلاصه خیلی دپیم!!:p

خدایا!در این ماه مبارک رمضان تو رو جون رب النوعت!یه عقلی به ما بده یه پولی (پولرم باز بده خودمون!)

این نونوفرم تازه آدرس وب ما رو گیر آورده رفته دیروز خوندتش!حجمشم خیلی زیاد بوده!مطلبارم همشون گوله ی نمکن!خلاصه100 کیلو دیروز کم کرده بود اینقدر خندیده بود!

این پیام بازرگانیه:

اگه بهت بگه دوست دارم چی بهش میگی؟!!؟
پگاه:شماااااا!!کی باشین؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!

مریم:منظور؟باز چی میخوای ازم!؟!؟

خودم:وظیفته!
فری مهر:جٌمش کن!!

پریا:بیشین بینیم با!

اون یکی نیلو:بی خود میکنی با جات!(عزیزم من جا ندارم،کاملا سیارم!)

ثنا:ای جان!فنچ چوچول من!!
حالا همشون از خداشونه ها!بررسی های بدست آمده نشون میده که اینا عشوه های اولیه است!خب اینو به عنوان مشاهده ی آیین مطالعه تحویل میدیم!

شرکت"سایپا یدک"شما را به دیدن ادامه ی این برنامه دعوت مینماید:

خب داشتم میگفتم سر کلاس،سلی یه چیزی رو توضیح میداد ما نمیگرفتیم آخرش به زور دیگه گرفتیم بعد گفتش خب بچه ها گرفتین؟!؟!؟
ما هم گفتیم:هاااااااااااااااااا!!

زنگ نمازم رفتیم پ.س(پشت ساختمون دیگه!)!!به کسی نگینا!!خیلی فیض بردیم!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری . متن عالی و خوبی نوشتی . امیدوارم همیشه موفق باشی . منم به روزم ... درباره خیانت در دوستی نوشتم . به امید دیدار . دوست تو سهیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد