هدف از upکردن این مطلب رسوندن یک خبر مهمه!!خیلی مهم!!حالا جدای باحال بازی بچه ها یه عروسی افتادیم!!خب بذارین عین آدم از اول بگم چی شده دیگه هی هولم میکنین بگین بگو بگو!!

زنگ اول با سلی جون داشتیم!آقا من ونخود آهن ربا شلوغای کلاسیم!!

فقط ماییم تو این کلاس که شلوغ می­کنیم بقیه باحالا اون کلاسن!

همین جور نشسته بودیم من به نخود گفتم پگاه من این 2 تا آخریارو نفهیدم پگاه برگشته میگه اصلا من از اول سال هیچی نفهمیدم!!

آخه نمیدونین این چه معلم گیریه!!هر چی میگی میگه ثابت کن!!ثابت کنین2=2 یا ثابت کن 0=3-3 !!بابا بی خیال!چلمون کرد!حالا اینجارو حال کنین:

سلی داشت حضور غیاب می­کرد وقتی رسید به آهنربا گفت:خاااااانوم مججججذوبی!!حال شما چه طوره؟!!؟مشکل خاصی که براتون پیش نیومده!؟اصلا این سلی خیلی شیرین می­زد!خوش خوشانش بود!
بعدش یه مساله داده میگه شماره­ی2+2+18 ....میشه خانوم مجذوبی آخجون خانوم مجذوبی بفرمایین حل کنین!!بیاین ببینم حل کردنتونم مثل شلوغ کردنتونه!؟!اونوقت مریم رفته حل کنه سلی پایین کلاس وایساده داره لبخند ملیح میزنه!!خانوم!!آقا!!فاصلتونو رعایت کنین!!مریم داشت جیلیز ویلیز میکرد می­گفت من کجام شلوغه!؟!؟ما هم گفتیم بدبخت!!ما این همه شلوغ میکنیم که بهمون بگن شلوغ!تو به این ماسی یکی پیدا بشه بهت بگه شلوغ باید کلاتو پرت کنی هوا!زنگ تفریحم رفتیم پشت حیاط براش بیدا بیدا مبارک بیدا خوندیم!!حالا مریم از خداشه ها!من که میدونم!اینا عشوه های اولیه ست!!خواستگار زنون1 اجرا شد!اون یکیشم 4 شنبه ایشالا!!حالا من نمیدونم این آهنربا چی داره که سلی جذبه اون شده؟!!؟تحفه ست؟؟!؟این سلی اگه چشاشو باز میکرد همون دور بر خیلی بهتر از مری بودا!!البته بگم منو پگاهم به هر کسی رو نمیدیما!!فقط غروی!!

ناظمی هم سر درس رستم و سهراب داشت این بیتو معنی می­کرد:

خرامان بشد سوی آب روان

چنان چون شده باز جوید روان!
بعدش میگه اینجا خرامان به این معنی نیست که رسی(رستم) قر میده و میره ها !!هدف چیز دیگست!

آخی ماجرای این رستم و سهرابم عجب دلخراش بود!!!الآن اشک تو چشای مریم جمع شده!!بابا بدبخت!2 روز دیگه باید واسه خودت گریه کنی این سلی یه پسر 5 ساله داره ها!!

راست امروز4 نفر بهم گفتن برق شیطونی تو چشاته!؟؟!فکر کن!!!!!
من؟؟!؟!برق؟!!؟!؟شیطونی؟!؟!؟عمرا!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سیمین بری شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام آره برق برق نگاه!!چیزیه که واسه عاشق کردن هر کسی به کمکت میاد!!

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:18 ب.ظ

عروشی مریم کی هشط بگوو روفقا رو یادش نره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد