اینم واسه خاطر شما نوشتم!!چون درخواستاتون خیلی زیاد بود واسه اینکه من بچه های کلاس رو دوباره معرفی کنم(چون یه عده تازه به جمع خوانندگی وبلاگ پرداختند)البته بچه باحالارو!!رو چشمم!!

اولیش به خاطر اینکه به هیچ کس ظلم نکرده باشم نقطه چین میذارم(آقای اسدی به نقطه چین میگه نقطه گاه!!تق تق خندست!)

1…..!!

2.دومیش اف 1!!!!!!سر دسته همه­ی جک و جواتا!!!ای من حال میکنم قیافه­ی فرنازو موقع خوندن این رو ببینم!!الآن من باید خنده­ی شیطانی از خودم درکنم!!

3.مری جذبه با اسم مستعار آهنربا!!خیلی بچه­ی خوب خانوم،کدبانو،از 20 تا انگشتش به زور 1 هنر میچکه!!

4.پگاه!!!!!!!!!!!به وقتش موذی!!به وقتش مهربون!به وقتش مظلوم و...

یه تکیه کلام بامزه هم داره!:"عیزم(عزیزم)،گنده!!چیزی یادت نیومد!؟!"

5.مهسا جامعه کوچک!این خانوم محترمه نقش نیمکت نشین و ذخیره رو بازی میکنه هر وقت فقدان بچه باحال داشته باشیم ازش استفاده می­کنیم!

6.پریا!چه بگویم سخنی نیست!از اسمش معلومه که چیه دیگه!!

7.مهدیس!بچه­خوب باحال ولی از نوع باتربیتش!!!

8.ثنا!!چنگی به دل نمیزنه!!اون چنگرو هم که یکی دیگه قبلا زده اونم ور میداره!!

9.اگه قابل بدونین منم نهمیش باشم!!در مورد خودم هیچی نمیگم!شما خودتون قضاوت کنین!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:44 ب.ظ

خداییش خیلی بچه ی خوبی هستی!ایول لنگت پیدا نمیشه!!

نفیسه! پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:45 ب.ظ

بچه باحال!توپ!تیپ!تیریپ!همه جورت کامله ایول ایول!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد