خب امروز دیگه پگاه ترکوند!خیلی بچه­ی لارج و دوبر و نبشیه!!زنگ اول عربی با اسدی داشتیم!!آقا نمی­دونی این چقدر درازه!!به قولی نردبون الهی که چه عرض کنم آسانسوره!!من نمیدونم این مریضه!!!؟؟ما که ردیف سوم میشینیم،اومده از بین بچه ها بزور رد میشه و وایمیسه پیش من!هی میگه:"احسن،احسنه!"تازه پامم 4 بار له کرد هیچی بهش نگفتم دفعه­ی پنجم دیگه می­خواستم صلوات بدما!!

زنگ دوم با غروی داشتیم!یه سوالی داد گفت این جوابش میشه6.57 ولی من راه حلشو می­خوام!آقا ما هم اومدیم ادای آهنربا رو دراریم یه ذره متفکر بشیم!دیگه شانسه دیگه حلش کردیم!!!!بعد منم خب خیلی ذوق کردم یهو داد زدم 6.57!!!!!!این غروی و بروبچز کلی خندیدن من آخر زنگ تازه فهمیدم چی شده بود!این غرویم خواست دل ما نشکنه گفت خانوم ....(خودم)شما بفرمایین حل کنین!!تازه از این جالب تر اینکه یه کویز گرفت خفن!!!من حلش کردم به پگاهم دادم!دوتامون+گرفتیم!!من گردن پگاه حق گردنبندی دارم!ودیگر اتفاقات که دیگه درفهم شما نمی­گنجه که براتون تعریف کنم چون اگه بخوام بگم باید کلی از اولش بیام صغری کبری بچینم و شما هم که گیج.....!!(البته بلا نسبت من و تو خیلی های دیگه اها اف1 رو هم یادم رفت بگم)!
زنگ آیین مطالعه معلم یکاره بیکاره اومده میگه شما باید برای هفته­ی دیگه"مشاهده"کنین!!بابا! ننت خوب بابات خوب ما بریم چیرو مشاهده کنیم!؟!؟میگه مثلا برید خیابون بوعلی ببینین همدانیها بیشتر از چه ماشینی خوششون میاد حداقل باید 1 ساعت براش وقت بذارین!!!!!!!

حالا این که چیزی نیست یه معلم تیبلیه که نگو از این مقنعه ها که 3 دور باید دور خودت بپیچونی اونم آیا حالا درست بشه یا نه!از اونا میپوشه با مانتوی بنفش(به قول همدانیا بنپش زّل)موبیلشم میندازه گردنش آهنگ موبایلشم عر عر خروسه!!با یه کیف قرمز از اینا که من یه زمانی داشتم!!این چادرش منو کشته!!وقتی تو راهرو راه میره باد میزنه چادرش باد میکنه مدل زورویی میشه!!زنگ نمازم من و نخود و آهنربا غیب شدیم رفتیم پشت حیاط مدرسه کلی شلوغ کردیم!!آخرشم چند دقیقه مونده به زنگ من و نیلوفر(شما نمیشناسینش) پیاده دو نفری اومدیم بعد تو راه دیدیم صدای یورتمه ی اسب میاد برگشتیم دیدیم سارا(اینم نمیشناسین) داره میدویه تا بهمون برسه بعد منم لولشم گل کرد مقنعشو از سرش کشیدم آقا این افتاده بود دنبال من ولم نمی­کرد!!بد بختی بودا!!خدا نصیب هیچ خری نکنه!!

همین دیگه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد